Friday 21 September 2018

KLIA ke Surabaya, Warung Wulan

Saya sampai di KLIA2  dan terus check in. Kawan-kawan bertolak dari KLIA. So kami jumpa di sana nanti.






Manakala di KLIA....



Setelah menemupuh perjalanan kurang 3 jam sampai di Juanda Airport. Asia X ni terawal 20 minit dan terus call Pak Lulu. Sebelum sampai saya dah send gambar kami kepada dia senang dia nak cari kami especially saya bagi gambor beg saya yang shocking pink tu. dari KLIA2 ramai yang tegur beg saya tersangatlah pinknya sampai dalam flight sampai la ke Juanda.


Sementara saya tunggu depa lama bebenor saya sempat rasa Roti O la Roti Boy yang berharaga Rp. 11500 per no. Ok rasa sedap.


Kenalkan ini Pak Lulu yang akan pening dengan saya sepanjang pergembaaraan kami. 




Saya dah sangat lapar dah so kami pi makan di Warung Wulan ni buffer style harga Rp. 25,000 /pax. Makan apa saya yea .






Alhamdullilah, perjalanan diteruskan ke Masjid Ampel.













No comments:

Post a Comment