Wednesday 28 September 2016

Persona Arked Sinsuran - Pearl Centre


Masa sampai last monday ...awal-awal dah ronda di Sinsuran dan singgah di sini untuk beli pearl. Tu hari dah tempah so today i ambil belum i balik.  meh tengok apa jadi dengan apa yang i tempah tu...hahaha..macam beli satu set untuk kawin lak.




Cik Halimah tengah buat balik i punya sebab tak kena dengan my eyes...sian dia dapat customer macam i ni. tapi yang best dia kata lom ada design yang i intak tu di kedai tu...nanti dia akan buat lain macam tu...i ok jer.



Ok gak harga kat sini...ada dua tempat yang i beli... siap ada contact number lagi kot-kot nak bisness pearl or nak tempah for my speacial day..hahahaha...Amin.



Ada gak jual barang-barang kraftangan tapi tak ada ingat nak beli.




Ok..thanks ...dan meh selfie dulu..then i cakap dengan dia jangan lupa open my blog...u'll be in my blog...hahahaha.  Biasa ler i siap temuramah dia ni pasal kedai dan dari mana kilang mutiara nih.




Inilah hasilnya....ok sapa nak beli PM i...ada jugak barang lain i beli ...i rasa reasonable la harganya. 


Sebelum ke mari i duk cari Maybank....adui ...jenuh nak jumpa..info yang dapat tu buat i cari sampai sejam...rupanya next road aja.  Breakfast dulu la kat Centre Point.



Ok almost 12.00 noon...kena kemas-kemas and check  out... my flight lambat lagi but i nak ronda-ronda Centre Point jab then terus ke airport. Malas nak fikir...Ok let see apa jadi lak i kat airport...macam-macam la i nih .hahahaha.

No comments:

Post a Comment