Saturday 11 November 2017

Romantika Home Decor, Ampang Galaxy Mall, KL

Hi Saturday....nak buat apa hari ini...pastikan tidak wastekan minda dengan tido aja...

Jalan-jalan cari idea...anything  ideas....so tayar pusing berhenti di sini.. Romantika Home Decor...lama tak ke sini..hmmm...antara my best place untuk tenangkan minda..boleh tengok beautiful home decor and lovely colours...dan inilah antara warna dan tema rumah saya...orang selalu kata saya mulut bising..hahaha dan garang serta cerewet...tetapi sebenarnya....di sini banyak warna hati saya....white, pink, pastle and lovely rose...hajat hati tak membeli nih..tapi ada sales and mark down price ler pulak...

Jom jalan-jalan tengok apa nak beli...





Really love it!!



Tu dia ..berpinor mata....sebenornya hari ni tak masuk bajet nih..



Gambar-gambar ni banyak dari gambar-gambar dalam ig traveller...






Saya suka warna cadar nih..saya hanya beli sarung kusyen aja untuk sofa.



Bunga...hmmm....banyak yang cantik-cantik dan murah.










Box yang bertulis nih...menarik!!




Like this quote...


Saya dah ada yang corak lovey rose...bekas semua harta karun  hihihi


Di sini ruang untuk minda....saya suka tapi tak sesuai diletak kat rumah 





Yes..saya setuju!! kalau nak fikir apa yang orang cakap dan tohmah...tak ke mana...yang pentng Allah tahu apa yang kita buat.


Yes!!


I stress bila tak ada duit dan tak boleh enjoy my life..hehehehe!! working hard coz itu amanah dan tanggungjawab yang diberikan...working hard for love..hmmmm n/a setakat nih.


Hari ni tak beli banyak barang so ll come next time..



Next...cari tempat makan la...






























No comments:

Post a Comment