Sunday 5 November 2017

Rumah Terbalik KL


Rumah Terbalik KL yang terletak di Menara KL ni dah buka sejak tahun lepas...tapi saya tak sempat nak ke sini.. hari ni..saya nak ke satu tempat lain tetapi dah tersalah jalan...so saja saya singgah di Menara KL... lama tak ke sini. 

Bila sampai sini hari dah nak ujan..kalau nak naik ke atas pun..hmmm macam view tak berapa nak elok ambik gambar. so saya hanya pusing-puisng kat bawah ni saja.

Rumah Terbalik ni dua tingkat...designnya sama dengan rumah betul...ada semua ruang. ..dulu masa saya pi Kota Kinabalu tak sempat nak ke rumah terbalik sana...meh la tengok apa ada kat dalam. Msuk kena banyar..for Malaysian RM15.00.

Di pintu pagar terdapat kereta Morris 1974 yag terbalik.








Dari tangga naik tu nampak la KL Tower. ..rumah ni one way so ambik gambor cepat-cepat.


bahagian dalam

























bahagian luar 
















Menurut kata Pegawai Pemasaran Rumah Terbalik ini, Datuk Annuar Rahman kos pembuatannya dua kali ganda..dua tingkat dan dengan konsep adalah Cottage Home.









So mai datang ke sini untuk percutian bajet anda yang menarik serta aneh...dekat aja..











No comments:

Post a Comment