Sunday 5 November 2017

Western Ekspress, Bandar Tasik Permaisuri KL



Dekat aja dengan rumah saya ...about 5 minit drive...tapi this first time saya ke sini...sebab dapur saya ada di mana-mana. Hari ni try kat sini sebab tengok tak ada orang so cepat boleh makan....hmmm..sangkaan saya salah...dalam masa 30 min untuk saya order makanan kedai ni penuh..dekat 40 orang aja dah...ada indoor dan outdoor.

Biasa saya makan sebelah kedai ni.. Restoran nasi Kukus  Daun Pisang...yang tu famous gak.


Saya pilih duk kat dalam..macam menarik aja...macam-macam menu ada....errr.....apa nak makan pun dah tak tau ..banyaknya pilihan...semua ada lak tu..



I like this concept...open..santai dan hmmm senang maintain..apa-apa hal cat aja hitam..hihihi



Ruang ni paling best...santai..santai...ada song and music....happening


Ok sampai dah....air ni manggo tea...first time try...and tidak mengecewakan.


Biasa makan ayam aja....try fish and chps ....ada keju lagi.



Lets try.



Saya makan sorang..hari nih mehtravelwithme tak ada tetamu jemputan macam biasa...hihihi


Ok..rasa ok..saya makan semua habis...dan lepak dekat 1 jam di sini..tak ada sapa halau saya.


then...i try banana crispy with milk and cheese..hmmm ...sedapla honey..



Alhamdullilah kenyang.....harga pun tak mahal....lagiBandar Tasik Permaisuri ni macam-macam ada....boleh pilih apa nak makan..menarik...yang paling i suka..just around a corner !!








No comments:

Post a Comment