Friday 11 May 2018

Sehari di HSM Rompin

Dari Mersing saya merentas ke Rompin. Rupanya negeri Pahang cuti Hari HOL so terbatas sikitlah kerja saya dan dapat saya rehat sedikit. Tak banyak yang boleh saya ceritakan mengenai Rompin kerana saya tiada masa berjalan di sekeliling Rompin.

Saya berehat aja di hotel.


Alamak!! ada pasangan itik lah...errr...ingat salah bilik...nasib tak ada taburan bunga ros hahahaha..... tapi semua bilik di sini ada itik nih...


Kafe hotel



Sekitar hotel...













Then buat kerja la ..


Terdapat produk JKOA dijual di sini...macam ok aja...




Sebelum balik..saya nak try jugak la...harga pun berpatutan




Sebelum balik...minta semua tetamu untuk tinggalkan komen anda di sini untuk kami perbaiki lagi mutu perkhimatan di HSM.



Alhamdullilah.....saya ada 400 KM untuk sampai ke Kuala Lumpur dan menamatkan perjalan saya dari KL - Utara - Kuala Lumur - Selatan sejauh lebih 2000 KM. Semoga saya selamat sampai dengan selamat dan sempat nak mengundi esok.

Esok Malaysia Mengundi!!

No comments:

Post a Comment