Monday 23 March 2020

Birthday - Stay At Home

2️⃣3️⃣ 0️⃣3️⃣ 2️⃣0️⃣2️⃣0️⃣ Edisi khas ⚘⚘⚘
.
Pada tarikh ini Cik Mai mula bernafas dan dilaungkan azan di coromg telinga 😊 berpuluh-puluh tahun yamg lalu.
.
Alhamdulilah, syukur di atas kurniaan nikmatNya.
.
Ya Allah, permudahkanlah segala urusanku, sihatkanlah badanku, terangilah hatiku, kuatkanlah hatiku, baikkanlah amalku, luaskanlah rezekiku dengan rezeki yang halal, dekatkanlah aku dengan kebaikan dan jauhkanlah aku dengan kejahatan. Kabulkanlah semua permintaanku dalam agama di dunia ataupun di akhirat. Sesungguhnya hanya Engkaulah Yang Maha Kuasa atas segala-galanya.
Amin Ya Rabal Alamin.

#terimakasihAllah #alhamdulilah #syukurselalu .
.
#stayathome  so  jamuan bersama keluarga ditangguhkan 😊



Boleh tengok video di ig@maimeorhasan


Good morning ⚘⚘⚘
Senyum Seindah Pelangi 😊🌈🌞
. .
Day 6D : 2️⃣3️⃣ 0️⃣3️⃣ 2️⃣0️⃣2️⃣0️⃣
.
Alhamdulilah 🤲 syukur masih boleh melihat dunia dan menarik nafas, today umur bertambah lagi 😊. Cik Mai turns to 😊. Hari ni tak seperti ulang tahun yang sebelum ini pasti meriah dengan gabungan hari jadi adik ipar, anak-anak buah tarikh  lahir bersusun iaitu minggu lepas, semalam dan esok. Selain meraikan bersama teman-teman di pejabat.
.
Nampaknya hari ni Cik Mai makan brownies ni sorang-sorang la 😁. Nak buat cam mana 🤷‍♀️ #stayathome #staysafe . Anyway,  tqsm kepada my housemate @adavyah_koh hadiah brownies yang sedap ni pada Cik Mai. Dia memang ambil tempahan kek dan brownies.  Tengah-tengah malam dia buat ni sedar-sedar masa subuh pagi ada atas meja. Yang ni special sikit with no peanut sebab Cik Mai elergik.👍✌
.
Kepada keluarga ku dan kawan-kawan yang wasap, DM dari tengah malam semalam tqsm di atas ucapan.Insha Allah bila abih dah Perintah Kawalan Pergerakan ni kita  makan-makan balik.Duk diam-diam kat rumah yea. Penat duduk berdiri, lepas tu berlari dalam rumah 😁
.
#stayathome #staysafe #staysihat #staycantik #staycool ✌ .
#dudukrumahchallenge
#maimeorhasanloveyou


Day 6Q : 2️⃣3️⃣ 0️⃣3️⃣ 2️⃣0️⃣2️⃣0️⃣ sambut birthday #stayathome 😁🎉🎈. Tak kisah la..simpan little moment hari ini di sini sebagai kenangan masa akan datang Hari ni makan simple aja la 😊 malas nak pi kedai.
.
.
#stayathome #staysafe #staysihat #stayhappy #staycantik #staycool #dudukrumahchallenge #doayangbaikbaik .
.
Kepada Petugas Barisan Hadapan #covid_19  semoga sentiasa dirahmati dan  dilindungi Allah, dipermudahkan urusan dan sentiasa tabah.



















Lain-lain video boleh tengok di ig@maimeorhasan.


















No comments:

Post a Comment