Monday 21 September 2015

Dinner @ Food Tree Factory, Bandar Kinrara

Hari ni kami dinner di Food Tree... khabarnya kedai ni baru dibuka dekat dua (2) bulan.... tak salah mencubakan.....so today.....jalan-jalan cari makan... we stop here ...meh tengok apa yang ada di sini...

Buat first time di sini.. dan first time pulak saya tidak sengaja telah memecah gelas kedai ni....hahahaha.....memang tak dapat menyelamatkan gelas tu...dan kami cakap pada Brader ni ..we pay for it tapi they so kind...katanya "tak apa..hal kecik aja...tak payah bayar"...masa tu dia baru tanya kami dengan berhemah....macam mana makanan yang dihidangkan? komen saya...sedap coz kena dengan tekak saya..saya datang dari KL ni  nak taste Food Tree.

To Brader-brader Food Tree yang baik budi tu....syukur Alhamdullilah and thank you very much....dah la pecahkan gelas kaca tu........ lepas tu dapat compliment cheese cake yang sedap.....semoga perniagaan ini diberkati Allah..

Insya Allah akan datang lagi dengan group lain pula yea...kan dah dapat pantun pecah gelas tadi.....lagi pun western food tu memang kena dengan my taste.. nice interior decor..memang menarik....

"Comfort Food, Coffee & Chill ......
thumb up!! 
























Alhamdullilah ...Thank You Allah.

Hai orang-orang yang beriman, makanlah di antara rezeki yang baik-baik yang Kami berikan kepadamu dan bersyukurlah kepada Allah, jika benar-benar kepada-Nya kamu menyembah. (QS. 2:172)


Sumber :Diambil dari web lain

so where we go next?






No comments:

Post a Comment