Saturday 5 March 2016

Back to school and Mr Steak House


Seawal 9.30 pagi saya dah sampai ke pejabat....tapi rasanya kawan-kawan yang lain dah sampai awal dan dah bertolak ke Ipoh. Planning hari ni untuk siapkan kerja apa yang patut..esok saya akan ke JB.

Saya gembira hari ini..saya diterima balik masuk sekolah..Alhamdullilah..Syukur. ....back to school for intake May 2016..lama tak jadi student balik..hope segalanya berjalan dengan baik...saya sempat berkongsi kegembiran dengan orang-orang  yang tersayang..kawan-kawan ...saja saya ambil pictures merakamkan kegembiraan saya.







Saya tinggalkan pejabat dalam pukul 4.20 petang...fuhh...lapar la pulak...terus balik ke rumah dan stop di Mr Steak House...saya ingin meraikan kegembiraan saya tapi alone..


Menunya...


apa nak makan yek..first time singgah sini...



saya pilih yang simple aja ler..




Hiasan di dinding dan perabut menarik...banyak gambar koboi..





Alhamdullilah..Thank you atas nikmatnya ...Amin.




No comments:

Post a Comment