Monday 2 January 2017

Jelajah @ Penang


Memang hari cuti dan saya sangat tau hari ni cuti...saya minta semua adik-beradik dan keluarga saya terutama emak saya faham tentang kerja saya...sebab dah 2 tahun kami tidak sambut new year bersama-sama. Tahun lepas saya ke Lawas tapi perjalanan ke Lawas dibatalkan jadi saya memilih untuk ke Pulau Pinang. Hoye! Hoye! la...

Task terakhir untuk penutup 2016...seperti tahun lepas...bezanya tahun lepas saya ditemani Warga HSM Lawas tetapi tahun ni walaupun tak nampak percikan bunga api..tapi ditemani warga HSM Penang dan kawan-kawan dari USM yang saya jemput untuk makan malam bersama saya.

Selfie dulu kat office..end year face...ok jer sebab i dah biasa travel so no prob kena kerja masa cuti.



Sebelum kami pergi...ada pembahagian harta sikit hahahaha...err kenapa semua orang pakai baju hitam hari nih???


Semua sado-sado aja yang boleh angkat nih...berat tuh!!






Hihihihi..i tukang tengok aja..tukang selfie...i cakap nanti i belanja makan.



Perjalanan kami bermula...kami akan stop di berlainan destinasi...hope tak hujan dan berjalan lancar ...Amin. Insya Allah.






ok sampai dah di Pulau Pinang...





Dari sini kami terus menuju ke Hotel Seri Malaysia Bayan Baru, Pulau Pinang...tak jauh mana pun dari sini.




Alhamdullilah...sampai dah...start terus buat kerja...yang lain meneruskan perjalanan...ok Thank you ...have  a safe journey.













No comments:

Post a Comment