Monday 2 January 2017

Nasi Ketam dan Mee Udang @ Warung Pak Su , Juru

Selamat Tahun Baru 2017

Tempat ni bukan asing bagi saya sebab saya suka makan di sini sejak 2007 ...rasanya ramai yang saya dah bawa ke sini...adik beradik...kawan-kawan...officemate termasuk la my bos lama dan bos baru sekali ke mari...Warung ni dulu diperkenalkan oleh kawan-kawan di pejabat lama...lama-lama jadi febret pulak...hingga dulu saya hanya call booking bila masa nak makan.

Kalau jelajah ke utara ...if ada kesempatan memang saya akan singgah di sini...saya tetap vote warung nih...pernah dulu saya my officemate...kelakar..depa kata sampai masuk ke dalam macam ni saya tahu tempat nih..hahaha..lepas tu semua suspen takut pi jauh-jauh dari pulau then sampai takut tak sedap.




Hari ni....1.1.2017..pembuka tahun...menyambut tahun baru dengan dia orang nih.........sekali lagi saya mengimbas nostalgia makan di sini...meh tengok dan nak rasa sama ada rasanya masih sama atau tidak.

Ramainya orang hari ni...ambik masa jugak nak tunggu makanan.


Ayor dah sampai.


Sebab ambik makanan sama dengan orang lain...so tak ler lambat sangat. Tu Nazmi siap snap photo pi update Ista ler tu hahaha


Zoom sikit....tu dia mee udangnya...kami kira ada 8 ekor udang.



Ni ketam lak....3 ekor untuk sorang makan.....fuhh!! kami makan bertiga hahaha


Mr Ravi kata ...best!!


Ini Warungnya..dari Juru Autocity tak jauh mana ....Waze aja...sure jumpa...atau google..banyak orang dah berkata dengan kisah warung nih.




Alhamdullilah kenyang



No comments:

Post a Comment