Tuesday 10 January 2017

Duo Anggerik Konsert @ STARXPO, Kenanga Fashion Mall, KL


Ini sure ada yang kata...kalau aku tak kuasa nak pegi...hahahaha....ok jer!! baru balik dari jelajah utara semalam...bagun awal nak pi makan dan jumpa kawan...kawan bagi tiket free nih...so saja mingle mingle around ..singgah di sini...

Kalau di tanya sapa penyanyi nih...memang la tak kenal teman entah mana...duk situ dengar dari orang-orang lain kata popular group ni di Indonesia...i aja yang tak tau kot....Then i balik saja google..hmmm tul...memang popular...youtube lagu depa ni cecah lebih 2 juta views




Ok kat sini la...ini tempat yang biasa i pi.kalau i tak bz atau jelajah...cuci-cuci mata...sebab harga lebih murah dari shopping mall...lagi pun ada ramai kawan-kawan kat sini sebab dulu i dah biasa deal borong kat sini...konsep ni sama macam yang i pernah pergi di Silk Street Mall Beijing dan di Yiwu Guangzhou.



Kat Tiket kata di Starxpo...tingkat 15....bertahun i ke sini tak perah ke 15...paling tinggi Tingkat 7 aja ...itu pun sebab kenal budak-budak Dubai Perfume Outlet.



Dalam lif pun ada.


Ada security bagai....i drop tiket untuk cabutan bertuah...bertuah le sangat..tapi kalau ikut no code ...no 10...no bertuah..


Kata start pukul 11.00 pagi...masa i sampai 12 lebih lom gak start...tak da orang ramai mari.






Photo i difotokan oleh pria dari Jakarta katanya...tourist




i feet i m in Bandung...keliling Indonesian




Barisan finalis nyanyi




hahahaha...boleh aja



Depa bagi tau i...bulan Februari ada di Ampang Point lak...kalau Tak silap Ratna Kumalasari...tah yea ler kot.


Sapa ada fb leh sign up sini...leh dapat parfum gratis yea...malangnya i tak ada fb.








Yang ini...difotokan sendirian...bagaimana yea ning???





Buang ini di dalam nama nih..




zoom dari jauh...tak berapa clear



Mula dah




Barisan orang kenamaan....hmmm..Jeneral belaka






Juri didatangkan khas dari Jakarta...lupa namanya


i tak tunggu habis..pas tu i tinggalkan tempat nih...kalau sempat i datang balik kul 6pm untuk cabutan bertuah

Saja aja tengok kemeriahan....sometimes kena buat someting yang pelik-pelik gak baru ler diwarna-warnikan kehidupan...ada kala ada benda yang Allah nak tunjukkan kepada kita...hmm...yang nampakkan RM la senan western union ni hal-hal duit...dan yang sado-sado semua security guard hahahaha..dan boleh ke kita bercampur dengan orang asing...cari kawan....tah la..i dah biasa cari kawan bila travel...so ke mana i pi i tidak akan berseorangan.


No comments:

Post a Comment