Tuesday 3 May 2016

Walk....Photo @ Dataran Merdeka

Biasanya bila cuti yang ada saya dah tinggalkan Malaysia ni saja makan angin. Tap kali ni tak pulak ke mana-mana sebab semalam ada wedding anak buah di Kajang. Selepas Zohor saya saja pegi ke Dataran Merdeka ni..saya saja nak tengok berapa ramai tourist yang datang melawat Dataran nih....

Mula saya datang tu tak ramai...cuaca pun cerah..bila dah petang sikit banyak bas yang singgah..sungguh menarik pemandangan tu...hehehehe..pura-pura la jadi pelancong..ada yang ingat saya Singaporean...apa-apa la..

So ....menghabiskan masa yang ada saya memusing Dataran Merdeka ni 
dan capture gambar yang tak pernah saya buat sebelum ini...hasil dari pandangan lensa samsung saya.































































Thank You Allah



No comments:

Post a Comment