Sunday 15 May 2016

Warna-warni di Mai Jasmine Shoppe @ Sek 23 & Kay E Little Shoppe @ Sek 24.


Hari ni memang nak spend time di Shah Alam ni. Lama dah tak jenguk Kedai Mai Jasmine ni.  Hari ni nak buat alter sikit. 

Kepada sapa-sapa yang nak buat alter seluar dan baju meh la datang ke sini. Insya Allah caj murah aja.Kalau nak buat baju pun boleh. Kalau sesiapa yang nak belajor jahit  pun boleh.

Hubungi : Pn Mai Nora atau Kak Mai ( 013-355 5060) di alamat 26-2, Tingkat 1 , Jalan Pelabur 4/23, Seksyen 23, Shah Alam.


Meh tengok apa kojer ari nih....meh belajor buat Cadigan. jangan tak percaya yea ..jangan ingat saya ukur dan bina bangunan aja yea..hahahaha....kena la multipurpose supaya if apa-apa jadi pada ekonomi kita ada pilihan.......










yang ni alter seluar jeans pulak....









Yang ini pulak kalau ada masalah ..kami tak perlu panggil technician dari luar sebab  anak buah saya memang pakar repair mesin jahit. Dia jugak salah seorang tulang belakang untuk kedai ni.




Dia juga tukang jahit mahir ..boleh buat baju tshirt round neck dan lain-lain tetapi kena pemantauan sebab dia masih bersekolah. tengok dia boleh jahit seluar pelikat pants.





Dia jugak boleh potong kain....



Hasilan yang dah siap...kena siapkan 500 helai sehari untuk jual borong











Lain-lain warna-warni 









Saya sempat singgah di Kay E Little Shoppe di Sek 24 cawanagn baru  milik adik saya. Kami ni bisnes keluarga hahaha..Untuk kedai ni sila lihat pages sebelum ini )







Ok lepas tu misi menjejak Opah....mula-mula mari sini..ke JK rumah Ayah Ein...tengok Opah ada ke tidak..rupanya opah dah ke rumah Uda.. Actually ini adalah rumah tukang jahit Koleksi Nea Needle Arts. Nak tahu designnya sila lihat pages sebelum ini) 




Oleh kerana Opah tak ada di sini..jom jejak ke rumah Uda pulak ke Taman Putera 2.





Rezeki saya lunch di rumah Uda...Alhamdulliah...



Sedap Mak Uda masak...




Alhamdullilah..Thank You Allah



No comments:

Post a Comment