Wednesday 1 March 2017

Taman Laut Sultan Iskandar, Mersing


Dulu masa saya mai sini ...keris kat belakang ni belum ada..nampak perbezaannya.....saya singgah di sini untuk makan...saya nak makan di tepi laut....sementara tu photoshoot la ....view petang sangat cantik...




Saya ditemani depa-depa nih..tetamu untuk MTWM untuk kali ini.....Thank you pada warga HSM Rompin ..lepas depa-depa ni habis kerja tolong hantar bawa saya selamat sampai ke Mersing dari Rompin...sampai pun dah nak malam.







Depa ni sungguh sporting....saya suh depa lompat setinggi-tinggi..depa buat..hahahaha...takut KPI point kena potong kot...depa kata tak pernah ambik gambor melompat gini..



Kami makan berdekatan......sementara tunggu malam nak tengok lampu pada mahkota.












Sempat saya rakamkan warna warni lampu nih...




Sebelum tu kami singgah di masjid nih dulu..















No comments:

Post a Comment