Tuesday 5 December 2017

Travel ke Marang untuk Majlis Tahlil


Hari ni travel lagi ke Marang Terengganu dan memilih naik bas sebab ada bawa barang dan boleh tengok-tengok. Rasanya nak pergi 3 hari aja tapi bawak beg macam nak duk sebulan hahaha. Siap bawak my white love cushion untuk tido dalam bas.




Sampai di TBS ..tu dia punya ramai orang sampai nak duduk pun susah...so bersila la semua orang di atas lantai...hahahaaha..ok jer. Maklumlah cuti Maulidur Rasul.





Ok dah check in bus...so ready untuk tido...selfiie dulu




Bas singgah di Cherating untuk makan tapi kedai dah tutup sebab hujan.


Bas teruskan perjalanan ...hujan hingga ke Rantau Abang... saya pulak sambung tido. Tido lagi. Sampai di Dungun Alhamdulilah hujan dah berhenti. Saya memilih untuk stop di Marang. 


Kalau dari Kuantan akan berjumpa masjid ni dan Alhamdullilah sebaik saya melabuhkan duduk di bus stop azan Isyak berkumandang. Duduk semntara tunggu Amirul datang ambil saya. Thank you Amirul.


Hari kedua, ke mana lagi saya pegi pepagi kalau tidak ke pantai Pulau Kekabu.  Saya nak tengok ombak yang bergulung nih. Bukan saya sorang aja ke mari ada orang lain jugak yea.




Hari ni shooting dengan payung pulak.







Lepas tu saya masuk pejabat...hari ni kami busy sebab ada Majlis Tahlil dan Doa Selamat serta Maulidur Rasul.




Untuk melihat majlis tahlil...continue my blog untuk tengok kisah selanjutnya.

No comments:

Post a Comment