Saturday 17 February 2018

Janda Baik, Pahang

Alhamdullilah,,,,rezeki yang ada. Selamat tahun Baru Cina kepada semua rakan-rakan Tionghua dan selamat bercuti kepada semua. hari ni, kami adik beradik berriadah di Janda Baik, saat akhir memindahkan percutian kami ke sini.

Walaupun kami ni berdekatan tapi dah jaarang berjumpa duk asyik dengan busy, outstation bagai...jadi today..Alhamdullilah...kami bertolak dari KL pukul 8.30 pagi konvoi keter ramai-ramai....tak jauh mana pun dari KL..mana yang dah bekeluarga datang dengan keluarga la...

Tengok ..baju tu sama aja...khas sponser dari Meh Travel With Me....kini di pasaran..sesuai untuk orang kaki jalan...dalam pelbagai saiz dari baby  hingga ke XS, hingga ke 3XL...sesiapa nak tempah boleh hubungi The Baju Budak...anda boleh pilih apa sahaja logo dan kirimkan kepada @thebajubudak 01151381723. Harga bergantung kepada jenis kain..untuk yang kami punya ..perempuan adalah baju tangan panjang..lelaki tangan pendek...bleh designkan ikut bajet anda.



Mereka ini adalah buah-buah hati ku sayang...sentiasa buat saya tidak merasa sunyi sendirian...bila jalan-jalan kami sentiasa bersama...biasanya depa la jadi tukang masak hihihi.


baju perempuan ..lengan panjang..


Ini size L..lengan pendek


Saiz 10 dan XS untuk kanak-kanak 


Ini adik-adik ipar ku yang tersayang..sentiasa bersama saya...kepada mereka semoga diberkati Allah hingga ke Jannah..sentiasa menjaga mak saya di saat saya sibuk dengan tugas harian , outstation dan travel...mereka ini terbaik...




Uittt...Ahzara..kenapa muka masam tu..hmmm..Chu E la..tak buat rompers meh travel with me untuk dia..semua oranga da baju..dia tak da.


Mak saya...katanya..rasanya itu hari baru aja lagi ke sini hihihi..esok-esok kita pi tempat lain lak mak..



Bab pangang memanggan ni kena serah la kepada yang pakar...saya tak pakar dengan bab nih...Uda dan Alang..memang ni part depa.






Hari ni Jumaat ...awal lagi tak ramai orang so sungai ni kami punya hihihi....semua kena pakai baju saya hari nih...





Sejuk sungguh air ni tapi melegakan..nice treatment untuk body dan awet muda...yea la kot hahaha dan untuk aura kot...


Kolam renang kat rumah tak pernah pun nak berkubang..hahahaha...


start la kami semua berkubang...














Ini adalah aktiviti depa ni tiap kali mandi sungai..mengangkat batu-batu ni buat alur air...gasak la hahaha..penant naik atas makan.










Pukul 5.00 petang kami beransur la pulang..dekat aja ..hari ni jalan pun tak jem.



No comments:

Post a Comment