Tuesday 23 August 2016

PUO Batch 90-92 Kejuruteraan Awam - Bertemu kembali


Cepatnya masa berlalu....pejam celik pejam celik dan 24 tahun..alam maya..kecangihan IT menghubungkan kembali sahabat-sahabat yang hilang...muncul kembali memeriahkan suasana dengan perkembanagn mengikut arus kemodenan...kenangan lalu masih di ingatan walauun bertimpa-timpa kenangan baru yang datang.

Bersama ini saya kongsikan sahabat-sahabat saya terutamanya Kursus Kejuruteraan Awam Di Politeknik Ungku Omar Tahun 1990-92 untuk disimpan di dalam album saya untuk kenangan...saya akan update sekiranya ada lagi kawan-kawan yang ada.




Keluarga Hjh.  Zainab Omar



Keluarga Dato Seri Farid Ibrahim


Keluarga Nasri Yusuf



Keluarga Hjh Nor Dalina Ahmad



Keluarga Zainuddin Busu



Keluarga Lily Rafizah


Keluarga Rosman Husien



Keluarga Bakri Shah


Keluarga Roziah


Keluarga Saiful


Keluarga Jaidi



And......



Keluarga Cik Mai Meor Hasan....Insya Allah i update if dah ada keluarga nanti...sabar...hahahaha.



Apa-apa pun ...Saya doakan kalian semua bahagia... dirahmati Allah..berkekalan sayang hingga ke Jannah dan harungi dugaan Allah dengan tabah.






Alhamdullilah..Thank You Allah








No comments:

Post a Comment