Friday 26 May 2017

Jelajah Lawas : KLIA ke Miri, Sarawak

Pagi-pagi lagi i dah ada di KLIA ...saja datang awal sebab tak nak terkejar-kejar...letih dan nak rest...ke mana nak pi?  i ada tugasan di HSM Lawas...dah lama tak ke sana...dekat setahun lebih..rasa macam nak balik kampung sambut Ramadhan lak sebab banyak kali dah ke sana.....tu hari sambut tahun baru di sana jugak....kat sana i dah biasa dan warga kerja sana semuanya baik-baik.

Ramai yang tak tahu apa yang menarik di Lawas...memang dulu masa mula-mula i jejakkan kaki pada tahun 2013 tiada apa sangat di Lawas tetapi Lawas telah membangun..one day bila Pan Borneo siap lagi la.

Mehtravelwithme....saya akan abadikan setiap perjalanan di sini...kalau sapa nak jelajah ni kalau nak best masuk ikut Miri balik ikut Kota Kinabalu...baru la best kan...saya tak boleh merayau jauh sebab semua urusan diatur oleh syarikat jadi saya kena pergi dan balik ikut masa yang ditetapkan.

Ok...dimulakan di KLIA la....boleh aja kalau naik dari KLIA2..biasa i pi naik MAS...penerbangan mengambil masa 2 jam...siap makan tido bagai dan watched movie.




Biasa i travel bawak beg kecik ni aja...tak yah bawak banyak-banyak barang..sana keliling kedai so leh cari barang tak susah.







Bateri hp dah nak abis...sambil-sambil caj hp  selfie ler sendiri...macam-macam saya nih.



Ya Allah...pemudahkan perjalanan ku...Amin






No comments:

Post a Comment