Friday 9 August 2019

Ombak Villa Langkawi - Day 2

Hari kedua dah check out untuk teruskan perjalanan ke destinasi lain pulak. Kami breakfast dulu kat Kafe Bayu ni shoot gambar dan video hahahaha..hobby!! 



Kafe ni simple aja. Food pun biasa aja la.



Saya macam biasa mana-mana pi saya mesti ambil coco crunch with milk baru makan yang lain. Coco dan coklat ni buat saya jadi active terutama jadikan saya talkactive hahahaha.



Kami breakfast dulu sebab yang lagi sorang tertinggal buggy hahahaha



Beautiful view 


Sana tu villa mahal sikit..kalau nak duk situ kena simpan duit banyak-banyak mahal sokmo tu.


Cik Mai ada shoot video kat sini tapi kena tengok dalam instragram yea guys!!



Before leave kami shooting kat depan Villa yang di atas laut nih. Cantik





Thank you yea juruphoto saya..hahaha yang ni lom terror lagi untuk ambik gambor sendiri ..takut hp jatuh dalam laut hahahaha


Fly to KL sebelum ke KK. Fight delay pulak. Hope kami sempat rushing ke KLIA2 change flight Airasia.



Semoga selamat sampai tempat yang dituju











No comments:

Post a Comment