Friday 9 August 2019

Pasar Filipino Kota Kinabalu


Tempat makan yang menarik di sini adalah pasar seafood ni. Ini bukan kali pertama  saya makan di sini. Masa Meh Travel With Me terdahulu saya pernah menginap di hotel bajet di depan pasar ni dan duduk seminggu so hari-hari saya makan di sini. Macam-macam gerai saya dah try. Lepas tu ada lagi datang makan sini dan sekitar. Macam dah baisa dengan pasar ni.

Hari ni saya bawa makan kat sini. Alhamdullilah hari ni Bos belanja makan. Terbaik!! Macam-macam kami try malam ni. Jangan BP naik udah lah. Esok panjang perjalanan . Kat KK ni hanya transit.



Saya ok aja sebab bos yang belanja..hahahaha...
 


Yang ni kan...hmmm... saya lupa apa namanya....!! hahahaha!!


kat sini boleh pilih nak bakar ker atau yang fresh. Guys!! Guys!! sedap sotong bakar nih!!





Macam-macam makan malam nih...



Kami makan udang goreng butter, ikan siakap 3 rasa dan kailan ikan masin


sebelum tu kami ambik sotong bakar dan chicken wings ..ratah aja.... murah !! sangat murah!!




Alhamdulilah...harga berapa? lebih murah dari KL la.....TQVM En Halim .

No comments:

Post a Comment