Friday 2 August 2019

Bukit Fraser


Sesungguhnya kerana tugas dan kepercayaan kepada saya sering membawa saya ke tempat yang indah-indah. Kali ini tugas membawa saya membelah gunung bukit bukau merentas kabus dan hujan. Cantik dan nyaman. Indah ciptaan yang Maha Esa. #subhanallah .#Alhamdulilah #syukurselalu . Next sini jelajah saya ke tempat lain pula 💃✌🏻 minggu hadapan. ke mana agaknya saya yea? 😁 nak tahu follow @maimeorhasan.










Bermula dengan melihat banglo sini. Permandangan cukup indah. sejuk dan nyaman.















Bahagian dalam banglo.








Kata arwah Sudirman kalau pergi ke Kuala Kubu tulis nama atas batu tapi kami tak jumpa batunya tapi yang kami jumpa Roti Cobra hahaha. Kami breakfast di Kuala Kubu sebelum menuju ke Freaser Hill.Lebih kurang 48km dari ini. Hari pulak hujan..



Alhamdullilah

No comments:

Post a Comment