Thursday 8 August 2019

Trip to Langkawi - KLIA


Special task ke Langkawi. Pagi-pagi dah sampai ke KLIA. Saya ambil grab aja ke sini. Lagi 2 orang belum sampai. Saya ada special task yang bersambung dari minggu lepas. Sebelum raya saya kena selesaikan. 



Macam biasa la ..sebelum apa-apa selfie dulu hahahaha.



Selepas drop bag saya ke sini dulu makan. Mana lagi dalam banyak-banyak ni saya lebih cenderong ke Old Town White Coffee sementara tunggu anak-anak Pak Usop ni sampai.


Just ambil white coffee, bread with kaya and butter including half cook boil eggs.


Sampai dah AHY and AHY ...bolh anak pak Usop hahaha..bukan adik beradik yea, dua-dua staff RHSM.



Kami naik Malindo so ready untuk fly. 



Hujan....harap-harap sampai Langkawi tak hujan.




Semoga selamat tempat dituju. In Sha Allah



No comments:

Post a Comment