Wednesday 13 March 2019

Astaka Morocco, Putrajaya


Today saya singgah di sini setelah urusan saya selesai. Sebelum ini, saya tak pernah tahu ada Astaka Morocco ni.Kalau saya tahu dah lama saya ke sini. Yea...saya suka senibina especially yang amazing. Kalau nak pergi ke Morocco tu entah bila kot sebab saya bukan orang kaya. Kalau saya berada sure saya sudah travel merata dunia untuk melihat khazanah Alam dan ciptaan manusia.

Tak susah cari tempat ni, dari luar jalan besar memang dah ada signboard tourism yang tulis Astaka Morocco bersebelahan Botani Garden. Masuk percuma di bahagian luar tetapi masuk ke bahagian dalam kena caj RM3.00 aja and not allowed for camera so saya hanya berposing di luar sahaja dan di taman.



Siapa ambil gambar saya? hihihi





Terbahagi kepada 3 bahagian



































Cantik susunan tiles ni..hmmm susun kecik-kecik










Morroco Garden di bahagian luar.Now musim berbunga cantik kebetulan sama pulak fengan baju saya.











Sapa yang nak ke sini boleh view website Astaka Morocco ni. 

No comments:

Post a Comment