Monday 11 March 2019

Masjid Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

Cam ginilah hasil foto yang diambil sendiri macam selalu dengan my lovely Samsung. 

Yes, i am always bergerak solo.Saya tak pernah plan apa-apa saya nak buat pada hari cuti especially hari Sabtu dan Ahad kecuali plan yang memang termasuk dalam agenda #mehtravelwithme #maimeorhasanholiday #maimeorhasanandfamily, semuanya terhasil selepas Subuh. 

Hari ni lepas Subuh, di mata saya ternampak masjid ni. Without any so many questions mark in my mind, saya terus drive ke sini. Maybe jawapan ada di sini.Saya sangkakan saya yang terawal untuk berdhuha tapi dah penuh orang. Hari ni masjid yang cantik ini menyimpan banyak kisah, ada perkahwinan, lawatan sekolah, bersolat, transit maybe, tourist dan lain-lain.Saya pernah ke sini waktu petang tapi langit nak hujan masa tu tapi hari ni rezeki saya terang benderang. . . 

#syukurselalu #alhamdulilah .  

Both of us dont' be sad, I'm ignoring you and you're not ignoring me.I just on my silent mode for me to take some space. May Allah will helps us for His sign. Insha Allah. . #cikmaimeorhasan #myzza32 @myzza32

From ig @maimeorhasan





































































No comments:

Post a Comment