Saturday 16 March 2019

Masjid Putrajaya -Skymirror

Saya singgah di sini lagi. Tu hari tak sempat untuk shooting dari atas jambatan dan dari Kelan Tasik Putrajaya. Wow..today daoat view menarik..skymirror image. Cantiknya.



















Angle lain lak..Dari Jambatan Seri Wawasan






ke mana pegi dengan kereta ku ni MyMylo namanya. Dah ronda satu Malaya. Kadang kala tolong jadi stand untuk snap gambar-gambar saya. Kenapa hijau? saja supaya saya lain dari yang lain. Ada yang kata saya pakai kereta mewah, buat spekulasi sendiri dan pandang serong. Saya tak perlu hidup mewah, cukup untuk hidup sederhana dan tahu hukum hakam.Kalau nak tahu tanya, bukan teka.Teka tu tak selalunya betul dan boleh jadi wasangka.







#cikmaimeorhasan#mehtravelwithme#maimeorhasanlovetravel #syukurselalu #alhamdulilah

No comments:

Post a Comment