Tuesday 12 March 2019

Walidah - Kenangan di RHSM (2017 - 2019)


Apa yang saya nak ceritakan tentang wanita ini yang bergelar Walidah Abdullah. Apa yang saya ingat, hari pertama dia berkerja saya ajak dia lunch dengan saya di Hangout. Kesian dia kena interview dengan saya macam-macam. Dari situ, saya dapat baca siapa dia. Masa tu macam karek aja kan terutama Nazmi hahaha. Soal macam-macam. To know her,  wanita ni yang saya kenal menghormati orang. Saya ni dah pangkat makcik pada dia. Well Walidah, you always make me feel amazing bila you bercakap dengan saya.  Meh tengok apa yang boleh saya recap selama dia di sini. Rajin saya menulis sebab saya holiday.



Antara gambar-gambar dari koleksi Meh Travel With Me yang menyimpan berbu persitiwa, saya korek semua dari tahun 2017 hingga ke 2019. And Yan thank you sebab tolong saya kumpulkan gambar-gambar Walidah.

Yang tengah tu GGM depa.







Gambar semasa sambutan hari raya serta sambutan ulang tahun kelahiran yang biasa diadakan di syarikat kami. Biasanya depa ni la yang menguruskan.



Becarefull dengan Pn Legal.


Rakan sedepatment


Ni macam Vietnam Lady lak ..





Kami ni memang banyak gambor makan-makan. Bila makan aja ambik gambor, bila bergambor aja sure twngah makan.



Kenangan-kenangan dengan warga ketja RHSM




Masa Farewell Asmadi.


Training di HSM JB


Hmm..kat mana yek..maybe HSM Bagan Lalang kot.


Soul...


Friday..biasa lah menyembang berposing  dan set ni memang set tetap.




Aiseymen..Walida another a fews day my birthday..kalau tak sure kita ambik gambor kat lokasi yang sama orang yang sama  kek dari kedai yang sama. 



Hmmm..nampaknya saya aja yang tinggal..yang lain dah tinggalkan kami.


Ini cikgu dia dulu rupanya. Sorry terdengar depa bersembang,  masa kat UiTM dulu kot...i just guess!


Hahaha...part yang ni memang la...The Basikal..ini Diana la punya idea pi sini carian google. Alkisahnya, Jumaat tu ramai-ramai kami jalan-jalan cari makan  ke sini. Tempat ni memang saya suka sebab lain sikit...hahaha..atas bumbung ala zaman 60an dulu. I really love the decor sebab using basikal as theme.  Memang ada slot dalam Meh Travel With Me : The Basikal Cafe. Naik grab pi..2 biji kereta dan balik memang jalan kaki.Rasanya sampai Tingkat Bawah UOA dah lapar balik then siap beli goreng pisang bagai-bagai.




Gambar khas untuk slot video Safrina masa last day. Nampaknya berjangkit kat Walida.


Sorry la..Menara ni memang cam ni designnya so gambor kami memang banyak luar lif dalam lif.


Tu arr..jangkit..dua-dua dah left. Bossku!


Sorry Walidah ambik gambor yek hihihi


Ramai masuk RHSM ni mesti akan menuju ke ambang perkahwinan then RHSM dapat cucu..awat i tak yek...bertahun dah tak berjangkit pulak  .alahai!  agaknya terlampau banyak makan ubat dan telan antibiotik..susah nak berjangkit..hahaha




Rezeki dapat datang




Kalau pakai baju Perak ni yong memang nampak lawa dan berseri...kita orang Perak.Yeah!!


Kak Yan cool..jangan syahdu. Insha Allah masa kita akan sampai..bukan sampai untuk kahwin tapi sampai untuk resign hahaha



So nampaknya i masih mengekalkan Cik Seri Malaysia yea. Hahaha..

Selain itu, 





For you Walidah, Cik Mai ucapkan selamat segalanya dan dipermudahkan segala urusan. Juga diberkati Allah. Sikit lagi dah jadi mother and harap dapat anak yang baik-baik. 

I do this to put a memories supaya i will remember sapa kahwin bila kahwin and the best things all this mefda akan alert me kisah tahun lepas. 

Nak tahu kisah RHSM ni keep following me Insha Allah @maimeorhasan Channel akan bawakan kisah-kisah untuk dikongsikan untuk tatapan. Nanti bila-bila boleh tengok balik.

Jika  dapat arahan nanti @maimeorhasan dan www.mehtravelwithme.blogspot ni ditutup, masa tu memang tak ada cerita apa-apa la. Duk fikir gak..boleh ker aku hidup tanpa semua tu, but if that the instruction give to me..akur ajalah nanti. Scary rasanya.

Untuk video, sila click @maimeorhasan untuk view dan jangan lupa like yea.😁😁😁. Thank you.



#syukurselalu #alhamdulilah #maimeorhasanand friends.


No comments:

Post a Comment