Friday 2 December 2016

Mukena- Cahaya Bordir @ Bukit Tinggi



Uli dan Peri bawak i ke sini...kira kilang yang buat sulam dan bagai...lupa nak kabo..telekong ni disebut Mukena.


I masuk ke dalam tapi i tak ambil gambar di dalam...tu dia banyak sangat yang cantik-cantik...macam-macam harga ada....nasib ler i bukan Datin Seri...kalau tak mau borong bagai hahahaha...sebab kalau Datin Seri banyak duit la boleh beli. I ambik gambar dari luar aja. Urusan boleh guna RM.



Oleh kerana hujan ...kami teduh di sini dulu.


Pak Herman, tokeh kilang ni siap buatkan kopi untuk i...terima kasih yea...sedap kopinya...lain rasa dengan kopi kita sebab warnanya ada warna koko sikit.



Sempat i bertanya tentang kilang dan biz dia ni...dia manufactures dan jual ke merata-merata...Orangnya simple dan tak sombong...dia tanya kenapa puan datang sorang? kenapa abang tak ikut? hahahaha.....kelako jugak Pak Herman nih...kena la jawab dengan jujurkan.


Rasanya ini kopi ke berapa la untuk hari ni..ke mana pegi orang jamu kopi hahahaha...takut tak boleh tido malam nih.




Ok...tak beli apa...i decided malam nanti i jalan sorang-sorang pi beli barang apa yang nak beli...nak cari jugak mukena sebab semalam i guna mukena hotel...today nak guna mukena baru.

I dah lapar so mintak Uli dan Peri cari kedai makan yang best sikit...kalau boleh tak nak makan makanan Padang...yang sempoi aja. Ok lets go..tengok kami ke mana...

No comments:

Post a Comment